Programmer på TV 2

Hvem vil være Millionær?

Vindere

31/3: Rasmus Brunk fra Farum.

24/3: Marc Persson fra Hvidovre.

10/3: Ingelise Mejer fra Skødsstrup og Malene Jessen fra Aarhus.

Regler

Nu kan du gætte med mobiltelefonen og vinde 5.000 kr.

Du skal blot svare rigtigt på de samme spørgsmål, som der stilles i studiet, når en deltager forlader programmet. Hold øje med grafikken og svar rigtigt!

SMS-spillets regler

Du skal benytte en mobiltelefon for at spille med.

Hvis en deltager vælger at tage pengene og forlade programmet uden at besvare spørgsmålet, får man chancen som seer. Svarer du korrekt på spørgsmålet inden tiden udløber (30 sek) deltager du i lodtrækningen om 5.000 kr.

Vinderen får direkte besked og offentligøres på denne side.

SMS-priser og betingelser

Det koster 5 kr + alm. SMS-takst.%u2028Nummeret du skal skrive til er 1234.

I forbindelse med deltagelsen har du givet samtykke til, at din forrtydelsesret, jf. kap. 4 i forbrugeraftaleloven, er bortfaldet.

Betaling sker via mobilregningen/Taletidskontoen.

Konkurrencetype: Konkurrence

Mediekoder: A,B,C,D

Konkurrencen udbydes af

TV2/Danmark A/S%u2028Rugårdsvej 25%u20285000 Odense C%u2028Branche: TV-virksomhed%u2028e­mail: sms@tv2.dk

TV-spillets regler

I hvert program dyster 10 deltagere om muligheden for at blive millionær. Dén af de 10, der som den første svarer rigtigt på hurtigst på aftrækkeren-spørgsmålet, hvor fire navne, begivenheder eller andet skal placeres i rigtig rækkefølge, vinder retten til at sætte sig i den varme stol.

Herefter vil deltageren få ét spørgsmål med fire svarmuligheder ad gangen.

Hvert rigtigt svar udløser et pengebeløb. Første rigtige svar giver 1000 kr., det 15. og sidste rigtige svar giver en million kr. Et forkert svar betyder at alt er tabt, og deltageren må forlade spillet.

Har deltageren svaret rigtigt på spørgsmålene til 5000 kr. og 50.000 kr. er disse beløb imidlertid sikrede, uanset hvad der siden sker.

Spørgsmålene er naturligvis lettest i begyndelsen og bliver sværere og sværere jo flere penge der er på spil.

Som deltager har man tre livliner - tre muligheder for at få hjælp undervejs:

- Man kan spørge publikum, der ved hjælp af en stemmeboks hver især kan give sit bud på det rigtige svar. Deltageren kan så se, hvor mange procent af publikum der stemte på hvilken svarmulighed - og bestemme sit svar ud fra resultatet.

- Man kan ringe til en ven uden for studiet. På 30 sekunder skal deltageren læse spørgsmål og svar op for vennen samt modtage vennens bud på det rigtige svar. Det står selvfølgelig deltageren frit for at vælge et andet svar end det, som vennen valgte, eller stoppe og gå hjem med det beløb, der allerede er vundet.

- Endelig kan man bruge fifty/fifty-muligheden, hvor to af de forkerte svar bliver fjernet, så man kun skal vælge mellem ét rigtigt og ét forkert svar.

Hver livline kan bruges én gang.



Nyhedsbreve.tv2.dk RSS-feeds Pauseskærm